ΚΑΜΕΝΗ ΧΩΡΑ - ΚΡΑΣΟΠΑΝΑΓΙΑ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ (Βαθμός Δυσκολίας:  Δύσκολος | 4.3 χλμ.)

Το ξεκίνημα της διαδρομής γίνεται από την Καμένη Χώρα. Μπαίνοντας στο χωριό στα αριστερά μας συναντάμε την ταβέρνα "Οινοθεραπευτήριο Hφαίστειο". Μπροστά ακριβώς από την ταβέρνα ξεκινά χωματόδρομος στα αριστερά μας τον οποίο και ακολουθούμε.

Αφού περπατήσουμε στο χωματόδρομο αυτό για 2.5 χλμ, συναντάμε διακλάδωση (001) από όπου ξεκινά χωματόδρομος στα αριστερά μας και ανηφορίζει, τον οποίο δεν ακολουθούμε, αλλά συνεχίζουμε να κατηφορίζουμε ακολουθώντας το δεξιό και φαρδύτερο χωματόδρομο.

Μετά από 55μ., ο χωματόδρομος κάνει μια απότομη δεξιά στροφή και κατηφορίζει προς τη θάλασσα. Στο σημείο αυτό και ακριβώς πάνω στη στροφή του δρόμου ξεκινά μονοπάτι (002), που έχει την ίδια κατεύθυνση με αυτήν που είχε και ο χωματόδρομος πριν τη στροφή (210 μοίρες) και κατηφορίζει αρχικά απότομα.

Το μονοπάτι που στην αρχή του έχει σκαλοπατάκια φτιαγμένα από μικρούς κορμούς, έχει φθαρεί και σε πολλά σημεία του έχει στενέψει από τη βλάστηση. Στην περιοχή αυτή υπάρχει αραιή σήμανση με κούκους.

Σε 185μ. από το ξεκίνημά του το μονοπάτι περνά στα δεξιά ενός πέτρινου τοιχίου και μετά από 120μ. το μονοπάτι οδεύει έχοντας στα αριστερά του έναν μεγάλο κατακόρυφο βράχο. Σε απόσταση 30μ. από το βράχο, το μονοπάτι στρίβει αριστερά και ανηφορίζει κάπως απότομα.

Μετά από άλλα 65μ., το μονοπάτι δείχνει να τελειώνει μπροστά σε μια μικρή χαράδρα η οποία μοιάζει με απότομη ρεματιά που καταλήγει στη θάλασσα. Στο σημείο αυτό πρέπει να συνεχίσουμε την πορεία μας ευθεία κατηφορίζοντας στη ρεματιά, ακολουθώντας κάποιους κούκους οι οποίοι μας οδηγούν στο ρέμα. Στο σημείο αυτό απέχουμε περίπου 450μ. από την Κρασοπαναγιά και όλη η υπόλοιπη πορεία μας γίνεται χωρίς μονοπάτι.

Αφού κατέβουμε για λίγα μέτρα μέσα στο ρέμα, στρίβουμε αριστερά και μετά από 25μ. φαίνεται να υπάρχει για λίγο κάποιο μονοπάτι αλλά σύντομα και πάλι το πεδίο γίνεται δύσβατο.

Στη συνέχεια ακολουθούμε πορεία χωρίς μονοπάτι πάνω σε απόκρημνα βράχια, ακολουθώντας τους αραιούς κούκους που υπάρχουν.

Μετά από 220μ. ακολουθούμε αναρριχιτικό πέρασμα στα δεξιά (υπάρχουν κούκοι) και όχι τα ομαλότερα βράχια στα αριστερά μας.

Από το σημείο αυτό, και πάλι χωρίς σαφές μονοπάτι, αρχίζουμε να κατηφορίζουμε πλησιάζοντας σιγά σιγά προς τη θάλασσα, και μετά από 250μ. φτάνουμε στην εκκλησία της Κρασοπαναγιάς.

Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει Πατήστε για να μεγαλώσει